دل نوشته
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
دل نوشته
پنج شنبه 22 آبان 1393 ساعت 10:21 | بازدید : 571 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

دل نوشته

 

چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ

که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …

 

دل نوشته

 

هر صبح که سپیده سلام می دهد

یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند

چه مانوس شده ایم ما !

من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان

حیران مانده ام !!!

کجا بالهایت بسته شد

که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟

 

دل نوشته

 

کسی چه می داند ؟

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود

هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !

 

دل نوشته

 

کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !

عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!

 

دل نوشته

 

نگاه تو تلخ

اشک های من شور

یادت شیرین

زندگی بامزه ای دارم !

 

دل نوشته

 

برای من همانقدر که خواستنی هستی

دست نیافتنی هم هستی !

 

دل نوشته

 

بی خیال خیالت میشوم

همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !

 

دل نوشته

 

سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی

که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد !

 

دل نوشته

 

گفتند فراموشت کنم

اما به یاد آوردنت هر روز

درد آورترین شکل فراموشیست !

 

دل نوشته

 

در تمام داروخانه ها موجود است

نرم کننده موی سر

نرم کننده پوست دست

کاش میشد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت !

دل نوشته

دل نوشته



برچسب‌ها: دل نوشته ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1218
:: بازدید سال : 2991
:: بازدید کلی : 55638